wtorek, 13 marca 2012

Rozdział 2 ! ♥

   Po odebraniu bagaży udaliśmy się do wielkiego autobusu , który miał nas zawieść do tajemniczego miasta w którym mieliśmy się zakwaterować . Jechaliśmy dosyć długo .
- Widzicie ten wielki napis po prawej stronie ? - zapytała nagle przewodniczka. Wszyscy obróciliśmy głowy w prawą stronę .Zobaczyliśmy wielki napis DONCASTER .Byłyśmy w szoku .
- Widzicie go ? - upewniła się przewodniczka .
 - Taaak ! - krzyknęli wszyscy .
- W tym mieście będziemy mieszkać całe uwaga : DWA MIESIĄCE - powiedziała głośniej .
- JEST ! JEST ! JEST ! - wykrzyknęłam i przytuliłam się do moich przyjaciółek ! Byłyśmy bardzo szczęśliwe , gdyż tam właśnie mieszkali nasi idole, a mianowicie chłopcy z One Direction . Jadąc autobusem zauważyłyśmy piękną willę . Jak się później okazało była tylko 2 domy od naszego hotelu .
Gdy weszłyśmy do środka hotelu zauważyłam wielki plakat z X Factor .Podeszłam bliżej i zobaczyłam , że za cztery godziny tutaj w Doncaster miały się odbyć castingi do tego programu . Bardzo mnie zaciekawiło to co napisano na dole plakatu , a mianowicie : ,, W jury zasiądą Kelly Rowland , Simon Cowel , Louis Walsh i gość specjalny . ! " .Pobiegłam do Leny i chwyciłam ją za rękę . Pobiegłyśmy do plakatu .
- No i co ty na to ? - zapytałam Lene .
- Jess , sama nie wiem , ale chyba nie pójdę! - odpowiedziała .
 - Ale dlaczego ? - zapytałam zdziwiona .
- Nie mam przygotowanej żadnej piosenki ! - w tej chwili podeszła do nas Klaudia , która miała odebrać klucz od pokoju .
- Masz klucz ? - zapytałam .
- No mam ! powiedziała i pomachała mi nim przed nosem .
- No to idziemy ! - powiedziałam i poszłyśmy w stronę windy . Pokój znajdował się na 8 piętrze . Po chwili znajdowałyśmy się już w nim . Był piękny , ale odstawiłyśmy wszystko na bok i usiadłyśmy na jednym z łóżek w celu wybrania piosenki dla Leny .
- Może Coldplay ,, Paradise '' ? - zaproponowała Klaudia .
- Niee , to raczej nie moja tonacja - odpowiedziała Lena .
- No to może coś od One Direction ?
- No nie wiem , nie wiem .
Słyszałam jak kiedyś śpiewałaś ,, Moments" . Boskoo !
- No dobra ! Zaśpiewam ją ! - powiedziała optymistycznie . i zaczęła śpiewać .
- A co jeśli się nie dostane ? - zapytała .
- To nic , przynajmniej w przyszłości nie będziesz się obwiniać że nie spróbowałaś .

LENA

Została mi tylko godzina , więc postanowiłam wziąć szybki prysznic i ładnie ubrać. Ubrałam kwiecistą sukienkę , założyłam pasujące do tego dodatki i byłam już gotowa .
- Dziewczyny możemy już iść ! - krzyknęłam wychodząc z łazienki .
- Pięknie wyglądasz . Może tam poderwiesz jakiegoś kolesia - powiedziała optymistycznie Klaudia .Ubrałam jeszcze buty na koturnach , założyłam skórzaną kurtkę i wyszłyśmy z pokoju . Udałyśmy się do recepcji aby zapytać o drogę do hali w której miały się odbyć przesłuchania .
- Dzień dobry , jak mogę dojść do hali gdzie odbywają się przesłuchania do X Factor ? - zapytałam recepcjonistkę .
- Jak wyjdzie Pani z hotelu , proszę udać się w prawą stronę i iść aż do skrzyżowania . Po prawej stronie jest budka z hot-dogami a z lewej jest hala , w której dzisiaj odbywają się przesłuchania do X Factora - odpowiedział .
- Dziękuję bardzo za informacje ! - podziękowałam .
Gdy doszłyśmy poszłam się zarejestrować. Jak się później okazało miałam śpiewać pierwsza . Byłam bardzo zestresowana , tym bardziej że wciąż nie było wiadomo kim jest czwarty jurorem . Po 15 minutach od mojego przyjścia zaczęto przesłuchania .Wywołano moje imię i nazwisko , więc pożegnałam się z przyjaciółkami i poszłam na scenę . Fotel czwartego jurora był pusty .
- Dzień dobry - powiedziałam lekko przerażona .
- Cześć Lena - powiedziała Kelly .
- Skąd do nas przyjechałaś ? - zapytał Simon .
- Jestem z Polski - powiedziałam .
- Łaał ! To zaczynaj - powiedział uśmiechnięty Simon .
Zaczęłam śpiewać . Szło mi całkiem nieźle , lecz ciągle byłam zestresowana . Skończyłam . Teraz z niecierpliwością czekałam na werdykt .
- Wielkie brawa dla Leny - powiedział głos dobiegający z końca sali .
- Zapraszamy do nas naszego gościa specjalnego , który będzie zasiadał w jury - powiedział Simon .
Nagle wyłoniła się sylwetka którą bardzo dobrze znałam .
- Oto Zayn Malik ! - krzyknęła Kelly .
Na widowni zaczęły się krzyki . Ja sama nie mogłam uwierzyć w to co się działo .
- Witam wszystkich ! - powiedział a uśmiech nie schodził mu z twarzy .Usiadł na czwartym fotelu
- To może przejdziemy teraz do Leny ! Bo dziewczyna nam się tu ze stresu wykończy- powiedziała Kelly - Zayn zaczynaj , w końcu to piosenka twojego zespołu .
- Noo tak , Lena masz niebiański głos . Zaśpiewałaś przepięknie .
- W pełni zgodzę się z Zaynem - powiedział Simon .
- Było troszkę nieczystych dźwięków , ale muszę powiedzieć , że masz bardzo mocny głos - powiedziała Kelly .
- Dziękuję bardzo - powiedziałam .
Rozpoczynamy głosowanie - zaczął Simon - Kelly ?
- Jestem na nie .
- Louis ? - zapytał Simon .
- Jestem na nie - powiedział , a ja poczułam wielką pustkę w sercu . Było mi bardzo przykro .
- Jaa ... - zaczął Simon - Jestem na TAK - powiedział . Posłałam mu ciepły uśmiech .
- Zayn ? - zapytał Simon .
-Oczywiście.... Jestem na tak ! - powiedział
- Bardzo mi przykro ale nie przechodzisz ! - powiedział smutno Simon . Zauważyłam , że Zayn  szepce coś Simonowi . Nagle Simon powiedział .
- Teraz zapraszamy na krótką przerwę - usłyszałam .
Ukłoniłam się lekko i poszłam za kulisy do moich przyjaciółek . Było mi bardzo smutno .
- Dla nas jesteś świetna .Nie martw się ! - powiedziała Klaudia i obie z Jessicą mnie przytuliły .
- Lena ? Możemy chwilę pogadać ? - usłyszałam za mną piękny , męski głos . Był to Zayn .
- Taak ? Co się stało ? - zapytałam odwracając się do niego .
- Chciałbym ci tylko powiedzieć , że zaśpiewałaś perfekcyjnie - powiedział posyłając mi ciepły uśmiech.
- Dziękuję bardzo , to dla mnie dużo znaczy ! - poczułam jak pojedyncza łza spływa po moim policzku .
- Nie płacz , proszę ! podszedł do mnie i otarł mi łzę z policzka .
- To raczej łza szczęścia , że rozmawiam z ZAYNEM MALIKIEM !! - powiedziałam lekko uśmiechając się .
- Czyli mam rozumieć że jesteś fanką One Direction , tak ? - zapytał z wielkim bananem na twarzy .
- No tak ! I to bardzo wielką ! - powiedziałam .
Nagle usłyszeliśmy głośny dźwięk , który oznaczał , że przerwa się kończy .
- Muszę już iść , czy mógłbym prosić o twój numer telefonu ? - zapytał .
- Oczywiście ! - powiedziałam . Zayn podał mi długopis i wyciągnął rękę w moją stronę . Napisałam mu mój numer na ręce i pożegnałam się . Od razu podeszłam do moich przyjaciółek .
- Ale ty masz szczęście dziewczyno ! wykrzyknęły .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To jest już drugi .
W trzecim akcja się rozkręci , obiecuje .
Jeżeli mam kogoś informować to zostawiajcie wasze twittery w komentarzach ; ))

Serdeczne podziękowania dla @aguulajna , która pomogłaa w opublikowaniu . Dzięki ♥

6 komentarzy:

  1. Nie jest źle. Czyta się przyjemnie, nie robisz błędów ortograficznych. Fajnie, fajnie :) Informuj mnie o NN na twitterze : @decisiontaken

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam pisz dalej.Zapraszam na mojego bloga onedirection-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm supcio blog pisz dalej ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. oo dziinki , nmzc ; )) , masz tego obiecywanego komentarza , ;P teraz przepisuuj ten trzeci rozdział i dodawaj , xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO JAAAAcie XD JAKIE SZCZĘŚCIE! TEŻ TAK CHCE! ^^ super ! pisz dalej!


    @MartynaStyles1D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jaka :p fajny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń