niedziela, 18 marca 2012

Rozdział 4 ! ♥

NIALL

musiałem się przewietrzyć , więc wyszedłem z domu i udałem się do parku .Naglę się rozpadało i to tak na maxa. Po paru sekundach byłem cały przemoczony , lecz nie przeszkadzało mi to .   Zobaczyłem dziewczynę wstającą z ławki . Choć było dosyć ciemno , widziałem dokładnie jej zapłakaną twarz . Poczułem mocne ukłucie w sercu . Nienawidzę gdy dziewczyna płacz , nawet jeśli nie przeze mnie .Podeszłem do ławki gdzie przed paroma sekundami odeszła nieznajoma . Prawie usiadłem na komórce . To pewnie tej dziewczyny - pomyślałem.Nieznajoma szła wolnym krokiem więc bez problemu ją dogoniłem . W między czasie zdążyłem zauważyć , że dziewczyna ma moje zdjęcie na tapecie . Było mi bardzo miło  . Położyłem rękę na jej ramieniu , gdyż pewnie inaczej by mnie nie zauważyła .
- Czego chcesz ? - zapytała
- Zostawiłaś komórkę na ławce - powiedziałem lekko zdyszany .Podałem jej telefon .
- Dzieki , ale jest mi on teraz najmniej potrzebny . - powiedziała szlochając
- A mogę wiedzieć jak się nazywasz ? - zapytałem lekko zmieszany , gdyż wiedziałem , że za jakąś chwilę będę musiał się jej przedstawić A za bardzo nie chciałem ujawniać swojego prawdziwego imienia ,  tym bardziej , że była prawdopodobnie moją fanką
- Jessica - powiedziała - A ty ? - zapytała
- Jestem Nick - postanowiłem przedstawić się innym imieniem . jeszcze tego pożałuję - pomyślałem 
- Sorry Nick ! Ale nie chce mi się dzisiaj z Tobą gadać , nie obraź się . - powiedziała a łzy mimowolnie spłynęły po jej policzku . Nie mogłem na to patrzeć więc delikatnie otarłem jej łzy z pliczka . 
- Nie płacz - wyszeptałem . Ona lekko drgnęła a ja poczułem w moim sercu ciepło którego nigdy dotąd nie odczuwałem . Wiedziałem , że to nie jest zwykła dziewczyna . 
- Bardzo się śpieszysz ? - zapytałem z nadzieją , że pozwoli mi choć przez chwile z sobą porozmawiać . 
- Nie po prostu .... - nie dokończyła , gdyż wybuchła gorzkim płaczem i usiadła na najbliższej ławce . Podeszłem do niej . 
- Co się stało ? - zapytałem czule i objąłem ją ramieniem . 
- Mój chłopak a właściwie już były chłopak właśnie rzucił mnie przez telefon ! - powiedziała i zupełnie się rozkleiła 
- Co za dupek ! - powiedziałem groźniejszym tonem - Nie przejmuj się nim , najwidoczniej na cb nie zasługuje . - powiedziałem trochę łagodniej . 
- Dzięki Nick ale ja go po prostu nie rozumiem . Minęły dopiero dwa dni odkąd wyjechałam , a on już znalazł sobie pocieszycielkę . ! 
- To Ty nie jesteś z Doncaster ? - zapytałem lekko zdziwiony , gdyż perfekcyjnie mówiła po " naszemu " . 
- Nie , ja jestem z Polski . Przyjechałam tutaj na obóz językowy . - odpowiedziała 
- No tak - pacnąłem się ręką w czoło - Przecież tylko w Polsce są takie piękne dziewczyny - powiedziałem , zauważyłem , że tymi słowami wyraźnie poprawiłem jej humor . Gdy tylko się uśmiechnęła , deszcz przestał padać . - Nie możesz się smucić , chyba , że chcesz aby powódź była . - powiedziałem i znowu zobaczyłem jej piękny uśmiech . 
- Byłeś kiedyś w Polsce ? - zapytała 
- Nie ale bardzo chciałbym tam pojechać - odpowiedziałem zgodnie z prawdą . Rozmawialiśmy dosyć długo . Czułem się przy niej swobodnie i miałem wrażenie że znamy się do wieków . 
- Wiesz Nick , świetnie mi się z Tobą gada , ale muszę już wracać . Moje przyjaciółki na pewno się niepokoją . - powiedziała , musnęła mój policzek i odeszła . Ja postanowiłem jeszcze trochę posiedzieć i pomyśleć . Bardzo żałowałem tego , że nie powiedziałem Jessice kim naprawdę jestem . - Jesteś największym kretynem Horan - powiedziałem do siebie i udałem się w stronę domu w którym mieszkam z całym moim zespołem . Gdy wszedłem nikt mnie nie zauważył . Może to i lepiej - pomyślałem . Zayn opowiadał Liamowi i o nowo poznanej dziewczynie . Był nią bardzo podekscytowany . Natomiast Lou i Hazza grali w jakąś grę na X-Boxie . Udałem się w stronę mojego pokoju . Położyłem się na łóżku . Ciągle wracałem do sytuacje z Parku , to było silniejsze ode mnie . 

JESSICA 

Byłam już przed hotelem . Postanowiłam wejść na górę , choć wiedziałam , że nie odbędzie się bez pytań , które będą dotyczyć mojego rozmazanego makijażu . 
- Cześć dziewczyny ! - powiedziałam wchodząc do pokoju . 
- Gdzie ty dziewczyno byłaś ? - zapytały dziewczyny . 
- Wszystko opowiem Wam jutro . - powiedziałam , wzięłam z walizki moją piżamę w krowę i poszłam do łazienki . Szybko się ogarnęłam i już po chwili odpływałam w moim ciepłym łóżku . 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pisany późno w nocy , moim zdaniem najlepszy jak do tej pory . ; ))
Komentujcie , chce wiedzieć co myślicie . 
Zostawiajcie twittery w komentarzach , jeżeli chcecie być informowani o nn . ; )) 

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się, ten rozdział zdecydowanie najlepszy :D. Rozwaliło mnie "No tak... przecież takie ładne dziewczyny to tylko w Polsce" czy jakoś tam :DD.
    O, masz mojego tt : @MarikaLoves1D
    Haha, nie no ok... odwala mi teraz... przez Twój rozdział ! XD Ale się żem rozpisała O.o
    Dobra, koniec ! Super rozdział ^^
    Niall ty kretynie ! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. faajny ,; )) czekam na następny , xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! . ; DD
    Czekam na nn ! xpp

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział super : ) Coś czuję, że Niall będzie miał kłopoty xD Czekam z niecierpliwością na następny : D

    OdpowiedzUsuń
  5. dodałam Twego bloga do listy polecanych na http://another-moment-passing-by.blogspot.com :)
    wprawdzie jeszcze nie czytałam, ale gdy tylko zajdę na to czas spokojnie zatopię się w lekturze :D
    pozdrawiam, @ChelleHoralik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy mogę tak napisać ale twój blog jest ZAJEBISTY !

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie szósty rozdział :> SHESTOLEHISHEART.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie fajne opwiadania ;D

    @PatrycjaWal :3

    OdpowiedzUsuń